trött

Det är redan onsdag och det var ett par dagar sen jag skrev. Men det har varit så mycket den här veckan och jag har varit så trött. Jag vet inte riktigt om jag har så mycket att skriva, har praktiserat i tre dagar nu och har två stycken kvar innan skolan börjar. Det är faktiskt riktigt trevligt på sjukhuset jag trivs bra på avdelning 19. Men i morgon blir det en jobbig dag jag börjar på sjukhuset kl 7 och slutar kl 4 sen blir det till att hoppa på cykeln för då börjar städningen kl 4 till halv 10. Så jag har en känsla av att den dagen kommer bli väldigt låååång :( Det märks att jag är trött och lite less nu för det blir mest negativa saker som skrivs. Jag skriver en annan dag när jag är lite piggare istället.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Psykopat Markus

Du borde ha varit med mig då för jag är minst sagt positiv nu...kanske men bara kanske att jag hade smittat av mig lite då ;)

2009-04-22 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0