Projektredovisning


Ellen och Jag med colombianska barn

Idag
har jag varit med SötJocke, kl 3 åkte jag in till stan för idag är det torsdag och det innebär städning på
"House of Martens" men det blev bara 2 timmars städning idag så jag ska städa 3 timmar till i morgon. Efter städningen så kom Markus hem till mig och vi gick igenom våran powerpoint redovisning som vi har om Colombia. För ikväll har vi haft projektredovisning för Lions. Det började med att vi blev bjuden på "middag" kycklingsoppa med bröd. Sen efter den så redovisade vi, det gick faktiskt ganska bra de verkade nöjda i alla fall och det är huvudsaken.

Igår var jag också med Joakim hela förmiddagen, vi låg bara i sängen och tog de lugnt :) Senare på efter middagen åkte jag och Agnes in till stan och tränade fotboll eller a jag tränade och Agnes tittade på för hon har ont i sina revben. Efter träningen blev det lite brottom för då skulle jag tillbaka till Delsbo för att göra mig i ordning inför Bockarna. Jag åkte hem till Evelina och sen gick vi till Annica. Det blev en kanon kväll inne på bockarna enligt mig de var verkigen roligt där, många välkända ansikten. Ska jag vara lite negativ så är det nog musiken som jag tänker klaga på för den var inte bra!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja musiken kunde varit bättre faktsikt.

Men roligt va de ändå :)

2009-04-17 @ 10:54:39
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0