Torsdag

Inatt har min älskade Joakim sovit hos mig, inte varje natt man får somna och vakna med han bredvid sig. Underbart. En stund efter att han åkt till skolan gick jag ner på stan och täffade min bror, vi åt lite lunch och pratade. Alltid lika trevligt att träffa dig :) Har även hunnit med att träffa min efterlängtade vän Anders, vi tog en fika på Jambo och pratade lite skit, fy det var verkligen längesen sist. Nu får vi inte vänta så länge mellan gångerna vi träffas.
Nu är jag hemma älskade Friggesud igen efter en kväll med 5 timmar städning


Bilden är på mig och min älskade Colombianska hund, fick hunden av en kille när jag var nere i Colombia,  han heter Mateo, så nu har jag tagit den här bilden för att jag tänkte skicka en bild till honom och visa att jag och hunden lever kvar här hemma i Sverige :) Saknar verkligen tiden i Colombia, den är helt oförglömlig..


Kommentarer
Postat av: Bengan

söt bild=)=

2009-04-10 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0