Ledig

Två dagar avklarade på sjukan, och idag var jag ledig :) Ska erkänna att jag även är ledig torsdag, fredag, lördag. Så nu blir det en lång och skön helg hihi. Men på söndag ska jag jobba min första natt i hela mitt liv så vi får väl se hur det går, men jag tror nog att det ska fungera bra. Fast jag är väldigt kvälls trött.

Idag
på min lediga dag har jag hunnit med att vaxa bena, jag har även varit en sväng till Delsbo och kolla på mönster till balklänningen så nu är det bestämt. Efter det så åkte jag och mamma in till stan och köpte tyg+foder till klänningen. Så nu är i prencip bara att börja sy klänningen, jippi den kommer bli så himla fiin :) så nu längtar jag sjukt mkt till studenten och till balen. Kan ju även avslöja att studentklänningen är fixad :)

Senare idag så åkte jag, mamma och andreas ut till hög och träffade småttingarna, men måste nog börja inse nu att dom inte är så himla små längre :( Och det känns lite jobbigt att inse. Men Tuvis kommer vara liten några år till iaf. Det var skönt att få träffa dem idag efter en månads saknad, blir alltid lik glad i magen.


Zeb , Tuvali och Andreas <3


Tuvali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0