Drömmar

Nu på morgon sidan drömde jag en jätte otäck dröm. Jag drömde att jag var på nått stort fotbollsläger. Alla man kände var där plus många många fler. Jag hade varit och kikat på en match och skulle gå dit vi bodde. Men alla hus såg lika ut så jag gick till fel. Jag upptäckte det först när jag hade gått upp för trappan och insåg att det inte var våran dörr. När jag gick upp för trappan hade jag mött ett gäng ungdomar, och samma ungdomar mötte jag när jag skulle gå ner. Jag kände igen två stycken av dem men de ville inte se på mig och heja så jag gick bara vidare. När jag nästan hade kommit  ner till dörren som ledde ut så satt en av tjejerna där och sa att "nu är det dags" jag hade en dålig känsla av att de tänkte förfölja mig. Jag börja genast springa men en av pojkarna i gänget fick tag på mig och fick ner mig på marken. Han såg alldeles ledsen ut men sa att han inte hade något val och att min tid var ute. Han nämde någonting mer och jag insåg att dom skulle dränka mig. Jag bad för mitt liv och han blev bara mer och mer ledsen. Han släppte mig och sa att jag skulle springa, precis när jag började springa kom de två andra pojkar och slet tag i mig. De la ner mig på marken och sa att jag skulle får en sista önskan innan jag skulle dö. Då svarade jag att de sista jag ville var att få tala med min mamma och berätta att jag älskar henne och att hon ska hälsa alla dem andra som jag älskar. Killarna blev alldeles iskall i blicken och tittade på varandra. Ja vi lovade sa den ena. De ringde mamma och jag hörde hennes röst men någonting var fel så hon kunna inte höra min. Jag hörde hur hon ropade hallå och mitt namn samtidigt som hon undrade vad som hade hänt mig.

De var en sådan fruktansvärd dröm så de finns inte... Fyy.. varför drömmer man sådant :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0