Evelina

Ja igår var det fredag och då tog jag bussen in till stan vid 3 tiden för att träffa Markus och Jacke. Vi gick på Dackås och fikade, vi satt nog där i 2,5 timmar i alla fall. Det är helt sjukt, vi har inite träffats och prata sen studenten. Och det är ungefär tre månader sen. Men jag tycker faktiskt att det var otroligt trevligt. Det var kul att se dem igen, de kändes inte som de va så längesen vi såg faktiskt och dom va saknade :) Efter de så gick jag och träffa några andra. Kan ju meddela att världens knepigaste sak hände mig när jag var i stan. Men jag tror inte att jag kan skriva det här för man vet aldrig vem som läser min blogg. Men jag kan berätta en annan gång.
Och kvällen skulle bli lugn och skön, så självklart slutade den på Bockarna med Evelina ^^ haha! Ja det var inte riktigt planerat, men hon hade en bra övertalningsförmåga och jag hade väldigt roligt där fakktiskt :) Dansade typ hela kvällen. Så tack för det Evelina och det måste göras om.



En rätt ful bild på oss sen förra onsdagen ^^
men Evelina knäpptenågra nya igår som jag ska flörta till mig sen  ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Klart det ska göras om :) Jag sa ju att det skulle bli roligt :) Du får bilderna någon dag, ska bara lägga in dom på datorn först.. <3

2009-08-22 @ 18:18:18
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0