Sommaren med Göran



Ja igår blev det bio med Britta. Vi var och tittade på "Sommaren med Göran" Oftast tycker inte jag om komedier så mycket, men det här filmen gillade jag väldigt mycket. Det kan ju bero på att jag är ett fan av svenska filmer haha nerå men den var bra för det var klassiska tabbar som vem som helst skulle kunna göra. Efter bion så skjutsade vi runt på lite folk, först åkte vi till Ilsbo och sen mot Rogsta, sen skulle folk in till Hudik och sen skulle många hem hit och dit. Så det blev lite farande men jag och Britta hade det trevligt ändå ute i regn vädret :) Jag kom hem stax efter kl 3 och somnade runt fyra så nu är jag en aning trött. Sitter nu uppe och kikar på friidrotten igen. Just nu är det damarnas sjukamp så jag ska kika lite.

Ps. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men skulle tro att jag snart uppdaterar om det ^^ ( det är storm ute :( , )



Här har vi biotrailen för "Sommaren med Göran"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0