Stadt

Igår var det kräftskiva hemma hos oss i Norrbo. Vi var 9 stycken som var där. Det bjöds på massa goda saker och tur var väl det för själv äter jag inte kräftor eller räkor. Men jag fick paj och ostbricka så jag är nöjd :) Men vid kl 8 så lämnade jag alla och åkte in till Stan istället för att festa med lite folk. Vi började hemma hos Niclas och förfestade lite där. Det var väldigt mysig, vi satt ute på altanen nästan hela kvällen och sjöng medan Patrik spelade gitarr. Sen åkte vi ner på Stadt och lyssnade på Två backar läsks sista spelning som dom hade. Det var riktigt bra och mycket folk där. Men jag fick en liten g-fest känsla inne där, för det var väldigt längesen det var så mycket folk nere på dansgolvet inne på Stadt och det var folk som dansa och hoppa hit och dit. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0