Trött

Det är inte alla som får äta middag med Kungen, men det fick jag göra i natt. Vi var på skolvägen där jag och mamma bodde tidigare. Vi satt och pratade lite där medan vi åt och han skulle hjälpa mig med ett jobb och så ^^
Just nu sitter jag framför tvn med mamma i Norrbo. Vi kollar på nå danskt sjukhus program.
Danskan gör att jag måste le lite  :) hihihi.. Jag blundar och försöker att förstå vad de säger men de är nästan omöjligt men jag skyller på att det är en svår dialekt haha. Annars idag har jag hunnit med att kolla på friidrott, varit på arbetsförmedlingen och att jobba/städa. Tyvärr gick 200m loppet när jag satt i bilen på väg hem från stan så jag fick nöja mig med att lyssna på radion. Men det är helt otroligt vilka rysningar jag fick när Bolt gick i mål. Shiit vilken kille :)

Ja men igår blev det som sagt bockarna, jag och Britta lyckade även få med oss Anders och Evelina dit. Vi började med en liten förfest i forsa innan vi åkte in till stan. Det var lugnt och trevligt. Det fick bli några fula kort därifrån ^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0