Sommar på dellen

OJ vilken dag, i dag blev det verkligen en sommardag som jag har längtat efter. Fint väder med strålande sol, jag, mamma, Liam och Jan har varit ute med båten, fiska, bada, sola och varit på nätterön där vi grillade. Dagen började med att vi tog båten ut på sördellen och fiskade lite, inte ett napp på hela tiden så vi bestämde oss för att åka vidare ut på norrdellan, där hade vi bättre fiske lycka. Mamma fick en abborre tror jag, Jan fick 2 och lilla jag lyckades faktiskt få 7st. Så de var roligt att fiska när det nappa. Vi var som sagt även ut på nätterön där jag och Liam badade och lekte. Fikade och grillade korv. En helt underbar dag är lite röd lätt om kinderna nu av solen :) Vi var ute mellan kl 11-5 ungefär så de blev en hel dag.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0