Tomtenissen

Mamma har super söta tomtar hemma :) Dom ser så verklig ut på nå vis, här är tomtemor och vi har även en tomtefar. Inatt har jag drömt världens knepigaste drömmar jag orkar faktiskt inte berätta om dom för det skulle bli en väldigt lång historia och bara massa yrt. Kan berätta att jag träffade Erik Grönwall i slutet av en dröm där vi låg och pratade i typ en koja ;) mkt trevligt! Så nu kan jag ju egentligen påstå att jag har träffat och pratat med honom ;) inte helt fel. Idag blir jag bara hemma för om några timmar kommer Liam hem till oss och ska sova över här en eller två nätter. Vi får väl se hur länge han vill stanna :) Det ska bli super mysigt. Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men i morgon på dan ska vi i alla fall baka pepparkakor. Och kan det vara en bättre dag än i morgon, nja tror inte det för nu har ju snön kommit i massor. Så det kommer bli julmys på högsta nivå. ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel Thelin

Den där var ju läskig :O

2009-12-17 @ 12:49:15
Postat av: Frida Canebro

määh va säger du :P dom är ju söta haha!

2009-12-17 @ 13:31:20
URL: http://canebro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha :P till en viss del ^^. Just den där var läskig :D

2009-12-18 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0