Tisdag

Nu har jag nästan fixat med reseförsäkring, och men nästan menar jag att jag har kollat upp hur jag ska göra och hur mycket det kostar. Men bara jag fixar det inom två veckor så är det lugnt. Så jag ska väl se till att göra det. Sen ska jag även följa med mamma och Jan på vaccinations drop in ikväll och ta den sista sprutan som jag behöver. Lika bra att få det gjort :) Annars idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag tog i alla fall en sov morgon för jag tyckte att jag var värd det efter att ha jobbat delad tur igår. Så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem efter julmarknad på dellengården. Får se om hon har någon idé om vad vi kan hitta på hehe :) Nu ska jag kolla på sjunde himlen medan jag väntar på henne!

Kommentarer
Postat av: Camilla.

Haha, nej nej :)

2009-12-01 @ 17:00:53
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Camilla.

Haha nejnej, snarare busig och full av energi :)

2009-12-01 @ 17:11:53
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0