Underbara Julafton

Jag hade verkligen en jätte mysig Julafton igår, har världens mysigaste familj. Och då räknar jag med alla som var med igår kväll :) Jag jobbade ju tyvärr till kl 4 men de var rätt kul det med, det var jag och Therese som jobbade och allt gick bra, förutom tiden för den gick lite för långsamt för mig :P När jag kom hem möttes jag av två super gulliga tomtenissar vid namnen Alve och Liam. Och hemma i stugan i Norrbo var det redan fullfart. Vi började med att äte jätte god mat (som alla andra troligtvis ^^) Sen efter maten blev det väldigt lång väntan för vissa innan det knackade på dörren och tomten kom. Japp ni hörde rätt, tomten hittade till Norrbo han :) Så efter att ha fått några julklappar av tomten så delade vi även ut resten som låg under granen. Sen blev det kaffe och ett julklapps spel. Som var riktigt roligt. Under den här tiden hade Alve lyckats somna som nog var väldigt skönt för honom. Senare på natten när vi bara var några stycken kvar så tog vi fram Geni och spelade. Liam somnade under spelets gång men var vaken grymt länge, :) Bror Henik vann nog om vi måste utse än vinnare även fast vi inte hann spela färdigt ;) En undebar kväll. I morse blev det julotta och det var lite jobbigare ^^
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0