Lov

Looov, Nu är det äntligen lov.

Ja då ska man inte gå i skolan på 8veckor då, och de ska blir väldigt skönt. För nu först tänker jag ha lov en vecka, sen nästa lördag så åker jag ner till England och praktiserar där i 3 veckor. Och när jag kommer hem återstår 3 veckors praktik på sjukhuset avd 19, barnkliniken. Efter de 3 veckorna så är det en vecka lov igen. Fast jag får lite panik när jag tänker på det för snart är skolan slut och då får man aldrig mer gå dit så jag skulle nästan vilja ta vara på den tid som är kvar, inte själva plugget då såklart men allt annat.


Idag: Blev en väldigt klassisk Torsdag, började skolan kl 8 då vi hade religion sen blev de lite matte, jag slutade runt kl 11 och då åkte jag hem till lägenheten. Somnade ca 3 timmar innan jag stack iväg och städade. Så nu har jag nästan precis kommit hem och tänker nog sova igen snart. För i morgon ska jag fixa några saker på stan och sen vara chaffis till Joakim för han ska spela nattcup i Ljusdal. Så jag ska köra honom dit och sen även hämta honom där på natten.


Igår: Gick jag i skolan som vanligt sen efter den så träffade jag SötCamilla som kom till mig. Vi gick till Robertos och åt lite mat, jag tog en tacotallrik medan Camilla åt en grekisk sallad. För idag skulle vi ha våran första träning med Näsviken. Det gick bra och var väldigt roligt. Lite svårt att komma ihåg alla namnen men de komme väl med tiden skulle jag tro hehe. Efter träningen gick jag hem till min bror Andreas och satt där och pratade med han och kusin Anton. Väldigt trevligt. Sen umgicks jag med Andreas hela kvällen och natten och vi hade det väldigt kul faktiskt :)

Måste bara tillägga att han betyder enormt mycket för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0