Söndag

Mors lilla lathund sa: Du må tro, jag jobbar bra, fastän vet du vad, inte just idag, jag gör det helst en annan dag.

Mors lilla lathund sa: Ingen kan så bra som jag, men tycker du som jag, tycker du som jag, så gör jag det en annan dag.

Tra-la-la-la-la-la, i morrn ska jag knoga hela dess långa dag, ja, oj, oj, oj, vad jag ska gno. Ja, för ser du, därför så måste jag ta det lite lugnt idag, jo, för just idag mår jag inte bra, jag gör det helst en annan dag. Tra-la-la-la-la-la, i morrn då ska jag knoga hela gusslånga dan, ja, oj, oj, oj, vadjag ska gno! jo, för mors lilla lathund sa: Ingen kan så bra som jag men tycker du som jag tycker du som jag, så gör jag det en annan dag.


Typ så känner jag mig idag ;) Jag klev upp kl 09.00 gick ner till pappa och soffan och la mig där. Sen låg jag där till kl 18.00 då jag klädde på mig och gick till syster för att hämta mina saker som jag lämnade där igår, efter de så gick jag hem och satte mig i soffan och där sitter jag fortfarande. En väldigt lugn men skön dag!


Kommentarer
Postat av: rasha

hej Frida min älskade vän :) saknar dig. Jag och manne var hemma hos daniel idag på¨kalas. han har fyllt 49 och vi började såklart snacka om colombia! gud vad jag saknar det. jag borde ha tagit vara på det mycket mer. men kan du hälsa marcus att återträffen är den 21 mars? du kanske är i England då va? :( puss!

2009-02-15 @ 21:46:56
Postat av: Robin

Låter väldigt likt min dag med faktiskt ;P skööönt :)

2009-02-15 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0