Sovmorgon

Sovmorgon. Idag var jag ledig så jag passade på att få sova ut lite. Sov till kl 11 och sen gjorde jag mig i ordning och städade lite innan jag tog en promenad ner till stan i det underbara vårvädret. Solen var väldigt varm och skön :) Känns skönt att värmen är på väg tillbaka, såklart kan det dröja några veckor till men det är skönt att solen tittar fram ibland. När jag kom er på stan träffade jag Joakim och Jörgen, vi gick runt lite innan pappa kom och hämtade oss. Så nu sitter jag hemma i Friggesund och ska snart åka till Delsbo. Sen ska jag vidare till Ljusdal för Joakim ska spela nattcup där. Och då ska jag passa på att träffa Stina, för det var verkligen längesen jag umgick med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0