Fasters älsklingar

Faster Frida har tillbringat den störta delen av dagen med sina små älsklingar. Zeb, Steffo och Tuvali. Varje gång jag är med er utvecklas jag nog som människa, vi kan lära oss så mycket av varandra och ni är så underbara. Önskar jag fick möjlighet att träffa er varje dag. Idag har vi iaf lekt jätte mkt, t.ex. kurragömma :) sen har vi lekt med alla era brandbilar, helikoptrar och rallybilar med. Ne men det blev en bra dag med er, har nästan inte träffat er sen jag kom hem från Colombia. Så det var skönt att få leka av sig lite :) Nu ska jag krypa i säng så jag orkar med morgon dagen!


Gud som haver barnen kär,
se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder
står min lycka i Guds händer.
Lyckan kommer, lyckan går,
den gud älskar, lyckan får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0