New York

Jag saknar tiden i New York, tänk om man ändå kunna spola tillbaka tiden. Då skulle jag vilja spola tillbaka till Colombia och till New York, shit det skulle vara så himla skönt! Att kunna springa runt på Manhattan och shoppa, att gå på time square eller att åka upp i Empire state building på kvällen och se hela New York. Fast mest av allt saknar jag nog alla underbara människor som jag fick chansen till att lära känna :) Jag har så otroligt många fina bilder sen New York men de får komma upp en annan dag. Är det en stad jag verkligen kan rekomendera så är det New York, den var stor och häftig men även charmig och mysig. Skulle gärna åka tillbaka och spendera
lite mer tid där för det finns så mkt mer att se.



Här hittade Rasha, Ellen och Jag Frihetsgudinnan!



Eller a tydligen var de fel ;) Det fanns ju även en större frihetsgudinna. Så vi tog oss även en titt på den större damen, hon står där bakom mig och glassar.  Vi nöjde oss med att se frihetsgudinnan på avstånd.



Vi var ju självklart upp i Empire state building också, och det var så sjuk snyggt kan jag lova. Tänk dig att se typ hela New York uppifrån när det är kväll och mörk med miljoner ljus och lampor. Tyvärr blev inte bilderna dom bästa så vi tar den här i stället :)



New York är en STOR stad, både på bredden och på höjden.  Som sagt rekomenderar jag New York för er som vill till en stor stad. Och att bo mitt på Manhattan var inte fel kan jag säga, hur ballt som helst!

Det kommer kanske fler bilder sen time square och allmänt på manhattan. När vi var där besökte vi många häftiga affärer det finns ju ett ganska stort utbud om vi säger så.
En häftig affär var t.ex. Victoria Secret skit fina underkläder kan jag lova.
Det var väldigt kortfattat om min underbara tid i New York. Och tack alla som gjorde den





Kommentarer
Postat av: Markus

Alltså shit vad kul vi hade det där! Måste tillbaka helt enkelt :)

2009-02-22 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0