Skolan

Måndag och det brukar innebära en dryg skoldag. Men den gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Först hade jag en timme matte och sen nästan 6 timmar med omvårdnad. Det bukar vara riktigt dryg men som sagt idag gick det bra. För idag fick vi lära oss HLR på barn och det kändes väldigt nyttigt. Jag hoppas att jag aldrig får någon användning för de men tyvärr så vet man aldrig. Så det är ju bra att kunna. Efter skolan så träffade jag min älskade bror Andreas, vi åkte ner på Amandas och åt lite mat. Vi satt där 2 timmar och pratade. Blir alltid lika glad när jag får tid med dig. Men nu siter jag hemma och kikar på "vem vet mest" och funderar på att ta en dusch.

hmm..

Jag kom och tänka på en sak. Det är mindre än två veckor kvar innan jag åker till England. Och för de som inte vet så ska jag åka dit och praktisera. Vi ska till en stad som heter Newton Abbot. Där ska vi bo hos värdefamiljer. Jag ska bo i samma värdefamilj som både Fredrik och Elin och det känns väldigt bra! Jag ska jobba på ett stort dagis som ligger nästan mitt i Newton Abbot om jag har förstått de hela rätt. Men a det jag ville komma fram till är att även Alex Pettyfer bor i England. Så jag ska tillbringa 3 veckor i samma land som Alex, och de måste ju innebära att vi ska träffas. Ja jag måste nog komma på något bra sätt att få kontakt med honom ;) haha! Ne men jag tror att England kan bli riktigt bra, fast jag börjar gruva mig riktigt mkt nu för jobbet och Engelskan. För dem som känner mig rätt bra vet att jag verkligen suger på engelska :( Men det är väl därför det är nyttigt för mig att åka iväg. Men a som sagt så kan jag ju inte åka till England utan att träffa Alex så jag måste klura ut de där på nått sätt haha


Kommentarer
Postat av: stinalindfors

åh newton abbot!

världens mysigaste stad, du kommer få det underbart där :)

2009-02-23 @ 21:08:18
Postat av: B

men ge dig nån gång då, du kommer aldrig träffa han har jag ju sagt! ;) haha

2009-02-23 @ 22:01:26
URL: http://sportnoerden.blogg.se/
Postat av: agnes

ge alex mitt nummer om du träffar han ;)

2009-02-23 @ 23:42:17
URL: http://agneslundh.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Det blir nog kul ska du se, om det ska pratas så knuffar vi fram dig så får du träna;)

2009-02-25 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0