Vänskap

Det finns en blomma
vit som snö
den kan ej vissna
den kan ej dö
Den blomman känner du nog igen
evig vänskap kallas den



Britta bästastevännen Persson
Är det någon jag aldrig  vill förlora så är det dig vännen, lova mig de ? men vi får lova varandra att inte vi glider ifrån varandra även fast jobb och utbildning kan sätta sig lite ivägen. Det finns så otroligt mkt vi har planerat tillsammans, tänk om våra drömmar ändå kan gå i uppfyllelse. Vad som än händer får du inte lämna mig. Du är bland det viktigaste för mig! Älskar dig min älskade kusin.


Kommentarer
Postat av: B

åh vad fint vännen, nu blev jag glad i magen och kommer sova gott inatt :) jag älskar dig, du och jag för alltid <3 och imorn ses vi!

2009-02-19 @ 22:52:53
URL: http://sportnoerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0