Anders

Igår fick jag börja jobba en halv timme tidigare än vanligt så kl halv sju var jag på jobbet. Jag var där tidigare för att jag skulle följa med en av våra pensionärer till sjukhuset. Så vi fick en lätt ambulans in till staden som vi fick åka med. Och sen blev vi klar efter ca 2,5 timme. En av timmarna var väntan på vår Taxi som aldrig vela komma och hämta oss. Nerå men det kan ta tid att få en sådan, speciellt om man behöver en liggande transport. Men allt gick bra som vi planerade. Och de känns skönt. Var tillbaka på jobbet igen runt ca halv 1 och då var det snart slut på dagen.
Efter jobbet så åkte jag in till Hudik igen och träffade Anders och det var verkligen evighetersen, men de var väldigt trevligt :) Vi gick runt på stan och kikade lite, sen gick vi på Amandas och åt eller a jag åt ^^
Sen gick vi även ett var runt lillfjärden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0