Första jobb dagen efter lite ledighet

Nu hr jag varit ledig i TRE hela dagar och det har varkligen varit skönt, har hunnit med ganska många saker på de här dagarna så nu är det bara att sätta igång att läsa lite :) Men skulle tro att de flesta bara tittar på bilderna, för det brukar kunna vara så.

Idag har jag varit med mamma på förmiddagen innan jag började att jobba, Vi har solat lite och sandpapprat ett bort som står här utanför. Det blev fint. Så vi har varit väldigt duktiga :) Har bara tagit det lugnt på förmiddagen och vilat upp mig lite.


Igår blev det en väldigt lugn och skön dag, var hemma hos , och dom var verkligen bra. Började tveka på att tvåan skulle bli lika bra som ettan, men Britta sa att den skulle sluta bra och då fick jag lita på henne, och till min stora förvåning så hade hon rätt ^^ och det slutade lyckligt. Men jag känner att jag inte riktigt vet hur deras framtid ser ut i boken och det gör mig lite frustrerad faktiskt. men haha som sagt så är det bara en bok. Men bra var den i alla fall :)
På kvällen for jag även till typ Ilsbo en sväng , var där och träffade Jonas och Erik. Vi kollade på film och så. Väldigt mysigt så tack för den kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0