Grillfest hos Jimmy

Igår blev jag bjuden hem till Jimmy på en liten fest, det var många som grillade förutom jag och Camilla som bestämde oss för att beställa en varsin pizza i stället. Men det var nästan lika gott det med. Vi satt hos Jimmy några timmar och pratade lite och spelade lite kort. Jag hade det väldigt trevligt faktiskt :) Tack jimmy för att jag fick komma!






Sen efter det så bestämde sig jag och Camilla för att åka in till stan och kika läget där i stället, och där var det faktiskt väldigt mycket folk, för det var HudikCrousingen. i tänkte gå ut på typ Stadt men vi bestämde oss för att strunta i det fast jag gick in på Ch en sväng :) väldigt trevligt var det. Sen tackade jag för mig och åkte hem till Jocke och sov där, va längesen jag träffade honom nu så de va mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0