Kul på Vallen

I Onsdags var jag även på Vallen med Britta och Camilla, och där hade jag det väldigt trevligt :) Det var lite väl mycket folk ibland kan jag tycka men det är ju roligt att det är så pass många som vill ta sig dit. Vi började kvällen hemma hos Camilla. Jag och Britta fick oss ett eget litet ställe mitt på baksidan där vi fick ett litet bort och vtå stolar. Där satt vi och myste medan vi väntade på att Camilla skulle äta klart. Efter det som kom hon och satte sig med oss och spelade lite kort. Innan vi gick ner på vallen :)


Britta häller upp lite dricka :)


Sitter och spelar kort.


En bild sen förra gången vi var på Vallen, då var vi hemma hos Putte och spelade spel innan :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0