Grattis Zeb

Igår blev det Vallen igen, för sista gången :) det blev en väldig lyckad kväll men alla mina underbara vänner, jag yrade väldigt mkt igår kände jag men tack alla som hjälpte mig att leta mina saker som förvann. För allt kom tillrätta igen :)

OchiIgår fyllde älsklings Zeb 5 år. Alltså det är helt sjukt vad tiden går fort :/ Snart har han kommit ikapp mig känns de som. Men den dagen är nog ganska långt borta skulle jag tro. Men det var i alla fall underbart att få träffa dem hemma hos Andreas på Erik-Larsvägen igen. Det var väldigt längesen :) Men Grattis i efterskott lill vännen min ♥











I förrgår blev de GoCart åkning för min, Erik och Jonas del :)
Umgicks med dom lite på kvällen och det var väldigt trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0