Vart är solen ?



Nu har solen varit försvunnen alldeles för länge, så nu tycker jag att det är på tiden att den kommer fram igen. Fast den har faktiskt visat sig nästan hela dagen idag men det är liksom inte "sol" väder :) Fast jag hoppas egentligen på att kanon vädret kommer på tisdag, för då är jag ledig :) så det skulle sitta fint.
Just nu får jag lite dåligt samvete för att jag sitter hemma timme efter timme och gör ingenting fast det är lördag och jag borde ta vara på den. Helst när jag inte börjar fören kl 2 i morgon. Men jag känner absolut ingen lust till det och njuter verkligen av varje minut farmför tvn. Fast jag kommer inte sitta här hela kvällen för kl 9 slutar Britta jobba och då kommer hon hit och sen ska vi troligtvis hitta på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0