18 och 19, snart hemma

Jag ska borja med att be om ursakt for det Engelska tangentbordet men jag orkar inte ga ner och hamta min dator, ar sjukt trott ikvall. Sa ni far anstranga er lite extra :)
Ja de har tva dagarna har varit tva bra dagar, jag ska erkanna att det var lite sorgligt att saga hejda till alla pa jobbet idag. Kommer nog sakna stallet lite :) Alla underbara barn, och den trevliga personalen. Men dom verkade nojd med varan insats dar sa vi ska vara glad for det. Ikvall har jag packat vaskan, och jag kan lova att den vager mer nu an innan jag akte, fyfy. Sa vi far se vad dom sager nar jag vager den. Tror den vager over 20kg faktiskt. Men bara jag kommer hem sa ar jag nojd. Den har kvallen har faktiskt gatt valdigt sakta men det kan ju bero pa att man gar och vantar pa att fa ga och lagga sig, sa att det antligen blir lordag :) I morgon den har tiden komme rjga till Hudik :)



Skriver mer nar jag kommer hem i stallet, men maste bara saga Grattis till Carl som fyller 19 idag :) Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0