Dag 14, Darthmoore

Vilken dag, idag har det varit ännu en underbar dag. Vi har varit på utflykt till Darthmoore och det var helt otroligt fint. Det är ett naturreservat som är flera mil stort. Jag tycker det är väldigt synd att man inte kan få samma upplevelse från bilder som i verkligheten. Men jag har försökt att knäppa många bilder. Vi såg även vildhästar och dom var otroligt fina :)


Här står Elin, Fredrik och jag uppe på en jätte hög klippa, men det syns inte riktigt men det var jätte vackert.

Jag uppe på klippan :)

Fredrik och Brian, Brian visade oss vart dom tog alla stora stenar ifrån när dom byggde broarna inne i London.

Det var lika fint väder idag, underbart!

En av vildhästarna, men de var nog ganska van vid människor. För det var inte speciellt skygga :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Som vanligt så är jag en flitig läsare av din blogg ;)



Ni verkar jue ha det as bra där nere ni! Vi måste ses sen när ni har kommit hem iaf! :)



Hälsa elin och fredrik också!

2009-03-22 @ 21:17:32
Postat av: Enström

När Azra var på praktik i England så stoppa dom t o m in huvet i bilen! Hästarna alltså =)

2009-03-26 @ 13:29:22
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0