Dag 15, praktik



Nu
är det bara fyra praktik dagar kvar men jag skulle gärna åka hem ikväll i stället. Inte för att det är dåligt här men alla vardagar är lika och det känns lite meningslöst på nått vis. Men jag ska nog hålla ut i fyra dagar till. Ja som sagt så har den här dagen varit lika som de flesta andra arbetsdagar, fast jag fick vara med små barnen på den bästa avdelningen och de är ju kul :) I morgon är jag med toddlers barnen och det kommer bli jätte jobbigt, det innebär typ 15st 2-3 åringar i ett rum och då blir man trött kan jag lova. Idag började det molna till sig lite på himlen så nu blir det nog regn den sista veckan. Fast vi har ju haft tur med vädret så vi ska inte klaga :)

Igår tog jag och Fredrik en timmes promenad innan maten och utforskade lite. Vi gick upp för ett "berg" och inne i skogen. Det var faktiskt sjukt fint, det var som en liten djungel :) Vi ska gå lite mer någon dag om vädret tillåter.


Kommentarer
Postat av: Monica

Veckan går nog fort ska du se :) Det är ju redan tisdag! Hörde att Andreas skulle lämna bilen i Hudik så att du kan ta dej till Frigge och festen. Det är ju bra det ;) Kram så ses vi snart! StoraSyster.

2009-03-24 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0