Dag 16 & 17, snart hemma

Idag var jag med Junior barnen, och det är de äldsta barnen. Vi har lekt ute på gården och med modellera sen har vi även gjort många fler saker. Så den här dagen har varit ungefär som alla andra dagar. Det börjar bli ganska så långtråkigt, men det blir väl så nu när man börjar längta hem. I morgon ska Agneta våran lärare från Sverige komma och hälsar på Fredrik och Elin, de ska typ utvärdera praktiktiden och så. Men jag undrar när hon tänker komma till mig och Emelie på "ark in the park" och träffa oss. Det blir väl antingen i morgon eller på fredag, för sen beger vi oss hemåt mot Sverige igen. Ikväll blir det en lugn kväll igen, jag och Fredrik har precis kikat på en film och ätit mat.


Igår
var det en bra dag på jobbet. Tiden gick ganska fort och det är skönt. När jag kom hem från jobbet så somnade jag nästan direkt, sov tills det blev mat och sen satte jag mig vid datorn. Så det blev en kort eftermiddag för min del.


Men jag går fortfarande och väntar på att Alex Pettyfer ska gå förbi mig på stan, vart är du någonstans :( Tanken att veta att vi kan vara allt ifrån 1m till flera mil ifrån varandra gör mig galen. Tänk om du är i närheten av mig utan att jag få se dig. Jag har nog sett Wild Child 4 gånger nu, och den gör mig lika glad varje gång. Jag tänker inte ge upp hoppet om att få träffa dig men det känns som


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0