Utgång

Idag så åkte jag hem till mamma och Norrbo nästan på engång när jag vaknade. Bror min var också hemma och det var kul att få prata lite med honom. Börjar bli lite orolig över honom bara, du måste äta mat älskade bror. Du måste bli lite tjockare innan du försvinner bort. Jag hann inte träffa honom så länge för han måsta åka tillbaka till stan men det var kul så länge det vara :) Sen när han åkte hem så färgade mamma håret på mig, så nu är jag lite rödare än förut. Det syns inte så stor skillnad men de är iaf en liten ny detalj :) Och de är alltid kul. Sen blev de lite brådis för jag skulle hinna med bussen till Hudik för jag skulle in och träffa Brittisen. Vi har precis gjort oss i ordning under Melodifestivalen för en utgång på stadt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0