Grattis Steffo

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Steffos födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!


Steffo öppnar lite presenter


Lill vännen fick nå byggsak som han verka gilla väldigt mkt :)


Ikväll har jag mamma och Andreas varit ut till Hällsätter och gratulera Steffo som fyller 3 år. Han fick jätte många fina presenter men även Zeb och Tuvali fick några stycken. Åh det var så underbart att få träffa er igen, ingen av oss har fått träffa och umgåtts med er nu på snart två veckor så det var så skönt att få krama om er igen, och se att ni mådde bra. Det är en underbar känsla att se Zeb och Steffo springa runt och vara glada och lekfulla medan Tuvali blir allt starkare i både ben och armar. De växer så fort  i hennes ålder. Önska att man kunde vara med er varje dag. Men tyvärr får man inte allt här i världen. Ute i Hällsätter åt vi tårta och öppnade presenter.
Så Grattis på födelsedagen busunge <3


Tuvali är fasters lilla ögonsten -v- Älskar er mina små vänner!



Hat och kärlek ?
Att hat och kärlek ligger nära varandra har man hört många gånger, utan att riktigt tro att det är sant.
Att ens liv kan förändras på en sekund är fruktansvärt. 
Att en person man så länge har känt kärlek till så snabbt kan sjunka i ens ögon.

Ett förtroende tar länge att bygga upp, från första gången man möter en människa så börjar man att bygga upp ett förtroende för den. Man studerar och lär känns personen. Efter en tid tillsammans får man en relation och känner trygghet. Och jag tror att man bara har en chans till att behålla det förtroendet. Har man engång sumpat eller förlorat det kommer den nog aldrig tillbaka tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet vad du menar. Förstår inte att en människa kan lura omgivning så mycket. Vissa har nog förbrukat sina chanser. Iaf hos mig... tankarna dessa dagar ligger hos min älskade morbror och mina älskade kusiner. <3

2009-03-03 @ 12:45:08
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Monica

Skulle inte ha kunnat uttrycka mej bättre själv. Ett förtroende är något personer får jobba sej till genom vänskap och tillit. Nu är den borta för alltid. Sköt om dej i England gumman!

2009-03-06 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0