Dag 5 i England





Ark in the Park
Ja det är här jag jobbar, så här ser huset och skylten ut. Det är väldigt mysigt där tycker jag. Jag måste nästan säga att det verkar vara bättre där än på dom dagis jag har besökt hemma, ja kanske inte alla men de har bra ordning där och så :) Idag var det 3 dagen jag jobbade och de gick bra som vanligt, idag var de inte lika roligt som de andra dagarna men man kan ju inte ha lika roligt varje dag. Jag har i alla fall varit med de äldsta barnen som är från 3-5 tror jag. Vi har målat på papperstallrikar, ritat, gjort figurer av lera och mycket mer :)
Middagen igår bestod av kyckling och potatis och lite olika grönsaker och så, det var faktiskt väldigt gott och inte så ovanligt. Efter middagen kollade vi på film, vi såg "taken" och den var väldigt väldigt bra tycker jag sen efter den gick vi typ och la oss för vi är så himla trött på kvällarna. Och även nu ska jag nog gå ner och vila mig innan det blir mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0