Farmor och Farfar

Pappa kom och hämtade mig i Norrbo kl 10 i morse för vi skulle åka till Edsbyn och hälsa på farmor och farfar. Påvägen till Edsbyn svängde vi in på Elgiganten i Bollnäs och köpte en adapter som jag kan använda mig av i England. Väl hemma hos farmor och farfar fick vi en jätte god sjömansgryta till lunch. Efter det så skjutsade jag farmor till optikern för att hämta ut ett par glasögon. Hon passade mycket bra i dem! Vi hann även med att gå ut och gå med dizzy. För någon dag sen så hade jag namnsdag igen, det var Maria dagen. Farmor sa till mig att hon skulle spela och vann hon så skulle vi dela, och vet ni vad vi vann ca 120 kr så jag blev 60kr rikare hihi :) Den blev en trevlig dag nere i Edsbyn.


 
Vi åkte hem mot Bjuråker vid kl 5 för att jag skulle hinna hem och byta om innan min fotbollsträning. Så nu har jag nästan just kommit hem från grushallen i Delsbo. Vi hade träning tillsammans med Näsviken. I morgon börjar vi spela med dem på riktigt och det tror jag kan bli bra, eller a jag hoppas på det iaf!  I morgon blir träningen på glysis det kanske inte är den bästa tiden för det är kl 10 över 5. Tiden passar inte alla eftersom folk jobbar och går i skolan. Men ska inte klaga för ja gillar den tiden för kvällen blir kvar och de är skönt :) För i morgon ska jag faktiskt träffa Annica Franzén och de gör jag typ aldrig. Så det ska bli väldigt kul. Vi ska träffa lite mer folk och sen troligvis gå på bockarna. Men vi tar en dag i taget så vi får se hur morgon dagen blir :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0