lugn helg

Ja då är snart helgen över, det är söndag och klockan är strax efter halv 12. Jag och pappa ska snart åka till Delsbo och sen vidare mot Näsviken för idag ska vi spela match mot Bergsjö, eller inte papap då men han ska kolla på haha.
Igår sov jag hemma hos Joakim sen runt kl halv 2 så stack jag och Britta in till Hudik för att kolla på dansuppvisning. Alla var så duktiga, stora som små :) önskar att även jag kunde dansa. Efter de så åkte jag hem till Norrbo och åt lite mat, och efter det åkte jag tillbaka till Hudik igen, det blev ett väldigt åkande. I hudik träffade jag lite folk som jag åkte bil med och eftersom det var Crousing så var vi inte ensam om att snurra på staden. Kan lova att det var väldigt mycket bilar och väldigt mycket folk ute igår. Men det är ju roligt :)


Träffade bla Erik, (kommer mer bilder så fort min dator vill sammarbeta)

Sen blev det Melodifestivalen med mamma, Jan och Andreas mys framför soffan med ostbricka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0