Redovisning



Fy idag var jag verkligen inte taggad för att städa men nu är det avklarat och det är alltid lika skönt. Idag i skolan hade jag och Markus våran projektredovisning om Colombia. Vi redovisade för hela omvårdnads programmet och eftersom alla tre klasser blir rättså många tillsammans så redovisade vi i hörsalen. Så det var lite läskigt att prata i mikrofon och så bara men det känns som man börjar bli rättså van nu faktiskt. Kul är det :)
Annars har min dag varit väldigt lugn, längtar tills i morgon då jag ska gå på bio med min söta Camilla. Vi ska kolla på Hannah Montana ^^ kanske lite töntigt men jag vill verkligen se den, och Britta sa att den var bra så jag hoppas på de :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på hockey och äta lite filmjölk. ♥ Godnatt

Ps. Hittade en bild på mig och en Colombian, han var världens sötaste. Han hjälpte mig och Ellen att köpa frukt ena dagen och sen innan vi skulle åka vidare till nästa by så gav han mig en påse med ca 6 mango i. Som en liten present från han till mig, ååh han va så gullig :) ♥ underbara minnen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den kommer att vara super.

Och nästa gång ska jag tipsa om din blogg <3

puss.

2009-05-07 @ 22:56:17
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Markus

Inget nämnt om min fina imitation av en norrlängg?! :O

2009-05-07 @ 23:58:52
Postat av: tove

åh, tack så hemskt mycket! och detsamma :)

2009-05-11 @ 18:07:06
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad kul att det gick bra på er redovisning :D

Har du fått Colombia filmen nu eller? vi har sickat den för ett tag sedan så den borde kommit.

2009-05-27 @ 19:58:46
URL: http://loveisa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0