Yatzy

Nu har jag simmat klart och sitter hos mamma i Norrbo. Det är så skönt att simma men det är faktiskt rätt jobbigt för speciellt axlarna och nacken. Ikväll ska jag och Camilla som sagt till träningsverket och slåss lite ;) Även att alla skrivor är på gång både delsbo och Näsviken. Jag och Camilla hade lite besluts ångest om Niken skivan men det blir nog att vi går på den med. Börjar bli väldigt taggad för Delsbos i alla fall och jag blev inte mindre taggad efter att Camilla skickade bilder sen förra årets Damlags middag som var väldigt trevlig. Haha inte dom finaste bilderna kanske men ska ta och läga upp några sen ^^ nu ska jag fortsätta att förlora mot mamma i Yatzy! Mamma har i alla fall vunnit två av tre nu men snart är jag igång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0