Fredagsmys

Idag har jag jobbat på Dellengården och Ikväll blir det Tacos hos Jögge, och det ska bli otroligt gott. Jag vet inte vilka som ska dit faktiskt men det är väl jag, jocke, henke, johan och simon med flera skulle jag tro. Camilla skulle ju också vara med men nu måsta hon jobba så det blev tyvärr inte så :( och det är väldigt synd tycker jag. Men hon kulle kanske komma efter att hon slutat vid halv 10 tiden så vi får hoppas på det för det vore roligt. Nu ska jag och Jocke snart sticka dit tror jag men jag kanske skriver mer ikväll.
Ps. Vi får ju inte glömma att det är Idol ikväll och det betyder att Erik, Niklas och Calle ska sjunga :D ♥ Jag hoppas verkligen att jag får se det ikväll för annars finns det en risk att jag åker någon annanstans ett tag och kikar på det. För förra veckan fick jag ju bara se halva och sen skulle det spelas FIFA! jaja vi får väl se hur kvällen blir :) men bra tror jag!


PUSS på Jocke ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0