Kalmar - Alvesta - Stockholm

I måndags när Britta gick i skolan så fick jag för mig att jag skulle gå och kika lite på Kalmar slott och se hur fint de var där runt omkring, så jag passade på att ta lite bilder. Orkar inte lägga in alla eftersom de inte är nå folk på bilderna haha. Men det kan ju alltid vara kul att se hur fint det var där :) För det var det verkligen. Men nu sitter jag på tåget hem och har lyckats bytt tåg i Alvesta och de känns skönt för då är det i alla fall säkert att jag kommer till Stockholm och de känns bra de. Men nu ska jag stänga av datorn och försöka att sova lie i stället för jag tror att jag skulle behöva det, plus att tiden går ju mycket fortare då och de vore också skönt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0