Lyckligast i världen

Jag är lyckligast i världen just nu såå himla glaaad så det finns inte. Men jag tänker inte berätta ännu vad det gäller om eftersom det inte är 100% säkert! Men det låter som det och det kommer bli kung :D aaa jag skulle kunna skriva hur mycket som helst för det bara sprätter i kroppen på mig, weiii! Aja ska berätta efter helgen om det blir klart! Men en annan kul sak jag kan säga är att den här gofisen nedan fyller 1år idag. Kan ni tänka er Alve är redan 1år gud vad tiden går fort. Så Grattis till fasters lilla gofis :) ♥


Födelsedagsbarnet! ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Men nu är jag nyfiken!!! Ja grattis på lill söten <3

2009-10-27 @ 23:29:02
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0