Mycket kläder!

Nu ska jag strax dra och träna igen, jag och Camilla ska utmana våra kroppar och se om det är möjligt att träna fast man fortfarande har världens träningsvärk sen i Söndags hmm. Men det är på bättrings vägen nu för mig efter att ha simmat idag och suttit en massa på golvet och försökt att sträcka ut mina stackars ben och muskler haha. Nu när man ska gå ut så behöver man klä på sig riktigt mycket för det är väldigt kallt både mössa och vantar är snart ett måste. Det blåser isiga vindar hua mig vad jag inte gillar det. Det ända som är positivt med kyla och mörker är att man inte behöver ha dåligt samvete om man sitter inne och myser in sig i en filt och bara kollar på film och det gillas! Men nu måste jag byta om innan jag blir försenad :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha,trollunge <3

2009-10-14 @ 08:04:22
Postat av: Moster Pia

Oh,Gud va gulligt!

2009-10-14 @ 08:28:02
Postat av: Frida Canebro

hihi det är roligt att hitta gammla bilder :)

2009-10-14 @ 11:08:08
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0