Ont i huvudet

Ja jag brukar inte ha ont i huve men det har jag nu, vet inte riktgit vad det beror på. Har inte sovit så bra i natt och jobbat idag så det kan ju ha någon betydelse. Fast alla ska väl ha ont någon gång. Och jag funderar på om jag ska ta och sova lite men då blir det väl ännu svårare att somna ikväll :( jaja vi får se hur jag gör. Idag när jag hade slutat jobba så ringde mamma och sa att Klintan hade rymt och att jag skulle kolla lite då och då om han kom hem. Men jag beslutade mig för att åka och leta honom lite så åkte upp på en gusväg där vi brukade gå och ropade men han kom inte och sen när jag vände och var på väg tillbaka och åka till andra delar av Norrbo så såg jag honom på en annans tomt så då tvärstannade jag bilen och hoppade ut. Han blev så himla glad som om vi hade glömt han där fast han självmant rymde haha. Så vi tog bilden tillbaka och nu ligger han inne i hallen och vilar sig. Blev lite skitigt i bilen men ska gå ut snart och borsta rent, men huvesaken att vovven är tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: Camilla.

Haha jaa. Älska samtalsämnena ;p

2009-10-21 @ 17:15:06
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0