Simma

Ja nu har jag startat mitt nya liv. Ska bli mycket mer hälsosam eller jag ska i alla fall börja träna väldigt mycket. Det kanske inte kommer bli så men jag ska verkligen försöka för jag känner att jag måste göra en ändring nu. I tisdags så boxades som sagt jag och Camilla och det var skönt och igår var jag och simmade och även idag har jag och Camilla varit och simma. Det är så himla skönt efteråt och man borde verkligen offra 2 timmar ett par gånger i veckan till det. Kan ju även erkänna att jag har en väldig träningsvärk efter de här tre tränings dagna :) Men det är det värt. Just nu är jag i alla fall hemma hos mamma i Norrbo och ska snart följa henne ut och hjälpa henne med att göra "vinter" ute. Ne men vi ska ta bort alla gammla blommor och plocka in trädgårdsmöblerna.


Appropå att simma så tar vi en Kroatien bild :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0