Stockholm - Hudiksvall

Ja men nu känns de bra nu sitter jag på de sista tåget så nu kan ja väl inte komma fel, eller det vore väl om jag sover över Hudik och kommer till Sundsvall eller nått sånt dumt men då börjar jag ju grina. Funderar faktiskt på att sätta på en film och kika på en sådan eftersom jag äntligen hittade eluttaget som jag har letat efter som en idiot ^^ Men det är inte alltid lätt e haha. Sen när jag kommer hem ska jag träna boxning med Camilla och de ska bli väldigt roligt, a förutom att jag är världens mest otränade just nu så jag kommer typ inte komma upp ur sägen i morgon men det ska ändå bli skönt att få göra av med lite energi och förhoppningsvis ta upp träningen igen. Sen ska jag även försöka att hinna träffa Jocke både innan och efter träningen för honom saknar jag väldigt mycket just nu :) och jag behöver en stor kram känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0