Sundsvall

Kl halv 9 ringde dom från månsbacken och bad mig komma dit akut för att sitta vak åt en boende. Jag slängde mig ur sängen och gick dit, allt tog ca 10 minuter för som tur var sov jag hemma hos Joakim. När jag kom fram 10 minuter senare var det redan försent för då hade han avlidit. Jaja det var ju tanken som räknas och det var nog lika skönt för honom att somna in. Men nu är jag hemma hos Jocke igen och väntar på att kl ska bli 12 för då ska jag hämta Camilla på Ica och sen far vi mot Sundsvall. Vi ska kolla på en varsin klänning och jag ska även ha vantar och mössa tänkte jag :) kan ju hända att man köper nått mer med vem vet, men de brukar ju kunna bli så. Camilla är GPSn och jag chauffören haha. Hittade en bild sen New York det är ju inte lika stort i sundsvall som där men ändå hehe, saknar den tiden där borta så otroligt mycket. Jag var inte många dagar i New York men det är verkligen en häftig stad. Häftiga hus och häftiga männiksor ja de mesta är häftigt för allt är så mycket större och mer överdrivet där ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0