Tacokväll

Ja det blev som jag trodde jag sitter i ett rum och kikar på Idol medan restan av gänget sitter och spelar tvspel. Det är väl FIFA och HALO som gäller. Kanske att dom kommer att göra mig lite sällskap, vem vet. Jag vet i alla fall att Camilla kommer när hon slutar och det känns bra. Trött är jag med så jag vet inte hur jag ska orka kolla men bara de sätter igång så håller jag mig nog vaken :) Även att jag har en bra bok breve mig som gör att jag aldrig somnar! Ps. HEJA ERIK!


Här står jag och skär grönskar medan det måste vara tre som fixar med köttfärsen ^^


Kommentarer
Postat av: henke

Det var ja som var fotografen;)

2009-11-06 @ 22:27:46
Postat av: Frida Canebro

Haha ja det var du, duktig ;)

2009-11-06 @ 23:06:47
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0