Drömmar

Det är helt otroligt jag har haft 4 sköna nätter nu utan en eländig och jobbig dröm. Annars brukar mina nätter verkligen bara innerhålla massa massa drömmar då det är kaos. Jag hinner med att göra allt och möta alla men allt som händer är oftast bara tråkiga saker. Och när jag vaknar på morgonnen mår jag fortfarande dåligt över alla tragiska saker som jag varit med om och är lika trött när jag vaknar om inne tröttare eftersom jag hållit igång hela natten. Men nu i 4 dagar har drömmarna varit bra, jag kan inte säga att jag har haft mindre drömmar och att jag varit mer avslappnad när jag vaknat för jag har fortfarande hunnit med 1000 saker och träffat allt och alla men de har ändå varit bara bra saker och de är kul :) Då känns de mycket lättare att vakna när man får börja dagen positivt. Är det någon som förstår hur en människa kan och varför man ska drömma så otroligt mycket. Tänk om man kunna få en lugn och skön natt då man äntligen fick slappna av och slippa tänka på någonting. Så nu får jag väl säga "peppar peppar, ta i trä" för annars är väl allt som vanligt när jag somnar ikväll igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0