Ko attack

Nu är första arbetsdagen på Edshammar avklarad och de gick faktiskt bättre än förväntat. Det kommer nog inte dröja allt för länge innan man kommer in i rutinerna hoppas jag på. De var många mysiga tanter där :) Efter att jag hade jobbat så åkte jag hem till mamma i Norrbo och tog mig en promenad med Klint. Jag har ingen aning hur långt vi gick men de blev gaska många kilmoneter skulle jag tro. Det blev nästan ren skogeller vi gick på en liten skogsväg i traktorspår och hoppade över lera och massa vatten. Sen kom vi ut på en sida av Norrbo som jag aldrig ha sett :P De va större än jag trodde ^^ När vi kom till ett stort vitt hus så stod de ca 8 kor i en ganska liten hage. När vi kom närmare dem och var påväg förbi så tittade de på oss och sen hörde jag bara ett dunder och då kom alla "galopperande" emot oss i fullfart. Alltså jag var helt säker på att dom inte skulle stanna och springa rakt igenom stängslet men dom tvärnita precis framför och jag höll på att bokstavlingen skita ner mig. Och Klint skällde på dom väldigt mycket :P Han blev nog lite rädd han med, och när vi var på väg hemåt igen så kom det en traktor och gissa vem som hoppade ur den, jo men var det inte en Oskar :) Så då stanade jag och klint och pratade lite med honom, så nu vet man vart han bor med, fint fint. Kanske vi ska träffas en sväng ikväll får väl se hur han hinner. Men nu är jag i alla fall tillbaka och ska sätta mig framför tvn ett tag och vila mig lite för det är jag värd nu tycker jag haha ^^

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHA vi har sjukt bra minnen :D men jag blev lite besviken på anakondorna. Hörde de inte att vi kom liksom? ville de inte käka oss? HAHA. fast myggorna hade ju redan ätit upp allt..



jag tycker vi måste träffas!!! jag känner absolut för att se Hudiksvall :P och jag vill verkligen göra om resan igen. när åker linus och de?

2009-09-07 @ 19:04:28
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0