Lerig


Appropå förra inlägget då jag och Klint hoppade i leran när vi var ute på promanad och på att Rasha hade skrivit om mig och Colombia resan i sin blogg så fick jag en massa Colombia känslor. På den här bilden är jag typ på gränsen mellan Colombia och Peru. Alla fick sig ett gott skratt medan jag var skapligt less :P Och de värsta av allt var på vissa ställen var det as mycket lera och djupt och man hade liksom ingen aning om vad som var i leran samtidigt som en, kändes som vilket djur som helst gömde sig där med en. Men det var en trevlig vandring som vi tog till Peru, där vi badade med pirajor, såg fåglar från dinosariernas tid, såg massa herr nilsson apor och åt en gudomlig måltid. ååh vad jag saknar den tiden. Förlåt att jag tjatar om det så mkt men a så bäst! Men nu ska jag inte gå djupare in på det där för då kan jag skriva i en oändlighet. Skulle bara visa bilden på leran. Ps. kan ju säga att de inte va lika mycket lera i Norrbo skogarna ^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kommer hem nästa Onsdag tidigt på morgon, så då tänkte jag försöka orka med Bockarna på kvällen, hänger du med då?? Vi måste ju som sagt träffas snart :( Men du får ha det så fruktansvärt bra här hemma gumman, för det ska jag ha där borta :) Kommer sakna dig gumman.. Älskar dig <3

2009-09-07 @ 21:35:41
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/
Postat av: rasha

HAHAHA :D herregudja! vi var värsta indiana jones allihopa!



vad roligt frida! haha jag tror det kan vara mysigt ändå. tibro kan jag garantera är värre att se ;) jag är ju från norrbotten :D kommer nog känna mig som hemma minsann! ;P

2009-09-07 @ 23:44:15
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0