Babygrupp

Idag är det onsdag och det innebär att det har varit babygrupp igen. Och denna gång så var vi här hemma, det är nog andra eller tredje gången sen jag kom hit. Men det är trevligt :) Jag kände att jag bara satt på golvet och visste inte vart jag skulle kolla eller vem jag skulle lyssna på. För det är verkligen full fart hela tiden och barn åt alla håll. Annars så har det varit en lugn vecka det har inte alls hänt så mycket. Vi har varit och handla lite som vi ska ha med oss hem, jag börjar bli lite orolig hur jag ska lyckas få med mig allt hem. Inte för att jag har köpt så mycket men tillräckligt för att det ska bli för tungt kan jag tänka mig ;) Jag längtar tills på lördag då jag och dom andra svenskarna ska kolla på när Usain Bolt tävlar här i Jamaica + många andra duktigt friidrottare. Det ska bli riktigt roligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0